Click Me Ok..!!

Sunday, December 19, 2010

solusinya........????


hye korunk....
Aritu aku ada wat entry yang aku skang ney dah gemook..
lihat entry di SINI
So......
 inilah solusi yang aku rasa sangat berkesan untuk 
menurunkan berat badan
N
kegemokkan pp aku nie.

Solusinya
ialah..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v






Berjogging..
Pepagi lepas ja solat terus bersiap nk g jog ngn kengkawan…
rajin x aku???
 Cakap rajin cepat..kalu x, xnak kawan..:P
Skang ney jog dah jadi rutin harian aku…

Arap2 dapat la turun sikit kechomelan pp aku ney…agak pearsan disitu
Segan sih asyik kena puji ja..
Semua kata pp aku cam pau..
macam2 jenis pau la diorang kasi...
Ada ka patut..huhu
sebab tue la aku arap sangat solusi nie berjaya...
tapi..
..yang xbestnya...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*






Lepas ja jogging...
kitorang mesti serbu mana2 kedai 4 breakfast...huhu
tengok r makanan semua 2...
semaunya menambahkan lagi kemontelan pp aku nie...
kiranya solusi tu bukan untuk mengurangkan
 tapi
 menambahkan lagi kemontelan pp aku nie..ngehehe

k la mau packing barang jap..star5 wait 4 me k....
xsabau nak peluk cium korunk...<3 <3
ookie dookie..
see next entry ya...till then..:)

No comments:

Post a Comment