Click Me Ok..!!

Wednesday, December 8, 2010

fAmiLy 0utiNg....

hye uollss...:)


Last Monday
Aku n family berkelah d gua kelam..
Yang paling excited….
Dah tentu2 along, adik n maklang nya ini…
Yela…
Bukan senang nak spent masa bersama kan…:p
Gpown, dah lama kitorang x berkelah bersama…


air sgt sejuk hokey...

my family...:)


yg baju ijau itula mak aku..
tomei x tomei x????
mestila..
tgk r spa ank dia kan..muahaha..
terangkt bakul sendiri la pul0k..:P




 tapi yang xbest nya...
tengak syok adik amik piccy aku...
entah camna cik camera ni terjatuh dalam air...haish...
cemas lemas aku..
dh la cik camera itu ayah aku punya...
nasibla cik camera nie baek..
sehari ja merajuk..
arinie dh ok..
itupon sebab aku beria pujuk dia...hehe
sebab 2 la piccy banyak yang  xbpa cantek..guna phone cabuk ja..
sowiey yer...:)

aku n my lil bro..;)


angah n si a.l.o.n.g

menu mcm besa la..lupa nak amek..lpas makan bwu snap..:)



 okie dookie..:)
daaaa........

No comments:

Post a Comment