Click Me Ok..!!

Monday, December 27, 2010

Birthday Party Along N Adik




Salam….
Korunk Shemua pekabar??
Rasa macam lama gilerz x update blog kan..
Padahal baru ja 2 hari…hehe
Arinie aku nak cita pasal birthday party anak saudara aku Danish n Dayyan
 ari Sabtu lepas             
Venue nya ialah teratak ibuku..(rumah mak aku lah!!)
Temanya ialah oren n cream..
Saja ja gatai bertema bagai..
Idea sapa lagi kalau x AKU kan..ngee…
Majlis start pukul 5..tapi dalam pukul 4 lebih 2 dah ada tetamu yang datang..
Menunya ialah mee kari, lontong, bihun goring, kek chocolate moist,
 dadih n memacam la lg…
Sowiey yer piccy makanan xsempat nak snap..
Sangat buzy surf makanan++ melayan tetamu..
Shemua home made wokeh..!!
Kecuali kek la…xsempat nak baked..(padahal xreti)
Chefnya  spa lagi kan kalu x…
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Mak aku...
Chef paling HEBAT di Malaysia..
cakap ja nak makan apa..
pasti terhidang atas meja




Piccy2 sepanjang majlis..:)
layan...zzaassss..





kek..!!
ben10 in action...
Adik
Muhammad Dayyan Hazim
Along
Muhammad Danish Haziq
My sis sefamily..


Aku n Dayyan
Aku
n
A.L.O.N.G
Angah n Adik
mesej spa tue????
My BIL with Dayyan



dapat je adiah terus buka...
danish..danish
Ada gaya ibu Mithali x???
:P
...:)
birthday boy asyk berlari ja...
payah btol nak snap piccy dia..
last2..snap piccy aku ja senang..
penat berlari terus cari AIR

orange in the house...:)
K.A.M.I
K.A.M.I.
lagi...:)









No comments:

Post a Comment