Click Me Ok..!!

Thursday, December 30, 2010

Time Flies so Fast....

Olla korunk....
Hari ini aku nak cita..
pagi kelmarin aku g tesco dengan famili aku..
beli barang2 keperluan aku sebelum aku kembali ke Araustralia ari Ahad nie..
chewah...
cam jauh ja kan..
padahal 15 minit ja dr umah...


nie r antara barang2 yang aku beli..:)





otw g A.S
abaikan jerawat bawah dagu itu ok..

muka budak borink xboley kacau Si Adik

Ahad..????
maknanya tinggal lagi 2 ari sebelum aku kembali ke UITM ku surgaku.
bior betul....???
rasa cam baru semalam ja aku  jawab peper IT in BUS..
seeee..how time flies so fast..
xbeshnya....
lepas nie aku dh xb0ley bangut lewat , ngukur jalan dengan bff aku N yang paling penting...
aku dah xboley tengok tb...huuuaaaaa..
:(..
tengok tb kat uitm xbesh..
kena berebut dengan student lain..
aku nak tengok cita lain..
diorang tengok cita lain...
menci betol..

 Yang x beshnya lagiii....
Aku kena kemas bilik yang dah compom2 berhabuk..
yela kan...
kena tinggal lebih kurang 8  minggu..
ak nie bab2 mengemas memang malas cikit banyak..

Tapi..
yang beshya plak..
aku dapat jumpa my yayunk..Star5..
windu nak lepak dengan diorang ney...
X sabar nak gosip dengan diorang...
m.cik fara,mira, erna n wyda..wait 4 me k..

ookie dookie..
dah ngantok nie...
byeeeeeeeeeeee korunk..!!!



No comments:

Post a Comment