Click Me Ok..!!

Monday, December 6, 2010

Gemoo00kk...!!



December= makan free= menggemoo00kkan diriku ini

adakah aku akan menjadi spt ini???
oh noooo...!!!!


Tiap2 mingu da ja knuri yang aku attend..camnalah pipi aku xsihat kan..
eh pp sja ka?? Bukan body sekali??muahaha
Mngu nie saja ada 7 kenuri…huish…manyak lol…
mau muncit pewut aku kalau shemua kenuri 2 aku attend..
Aku Cuma p 4 sja...itupown dh kira banyak wokeh..!!!

Biasala..skang kan musim cuti skolah..
ramai la yang berebut nak wt kenuri.
kenuri wawen ada,kenuri sunat potong ada,kenuri kesyukuran pon ada..
bak kata tokwan Astro, macam2 ada..

keja aku skang nie makan, makan N makan..
maunya x gemoo00kk..
bak kata pepatah...
makan untuk hidup,hidup untuk makan..
betol x uollls..??? ngehehe
kengkawan laen buzy wt keja part time
tapi aku.....
relax ja dok umah membela badanku yang chomell ini..
lantak r..janji atie senang kan...:)



g memana xsah kalau x da bukti..so meh kita terjah itu bukti..:)
(Ayat poyo gila kan..)
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

Aku...aku...n aku..
abaikan pp aku yang Tembam itu

 sempat g berposim seblom g kenuri..:)

otw...:)


abaikan muka aku yg terlebih OIL ituu....



No comments:

Post a Comment