Click Me Ok..!!

Saturday, December 18, 2010

potong....



salam..hye peeps.
arinie aku nak cita pasal potong or berkhatan or bersunat
bukan apa..
cuti kali nie ramai cuzie aku yang wat kenuri berkhatan.
tue yang tertimbulnya entry nie...hehe

Sakarang kan musim cuti sekolah.. 
banyaklah family2 yang sibuk nak potong tutttt anak lelaki diorang..ngeeee..
Hospital n private clinic pown sure sesak dengan pesakit yang perlu dipotong kan.
bersunat nie wajib taw.. 
 dapat membezakan orang beragama islam dengan agama lain..
selain itu dapat menjamin kesihatan zahir n batin..

last week aku balik kg lagi..g umah cuzie..
ada kenuri berkhatan..
best je tgk anak cuzie aku tu tergantung dgn kain pelekat..ngehehe
 tapi kan.....
yang paling best nya…


=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=


diorang yang bersunat tue dapat duit..
hehehe..
mata duitan btol aku nie

 aku n cuzie aku sempat la kira duit anak cuzie aku tu..
ada la dalam Rm700++
banyak kan..
bwu ja 6  7 tahun dh dapat duit banyak tue dlm 1 hari..
rasa cam nak ja aku join diorang berpotong...
leh tambah duit poket aku yang tengah kering kontang ney...:P


aishh..malas r nak cita pepanjang..
korunk bukan baca pon apa aku tulis..
korunk nak tengok piccy ja kan??
nah..
amek ko piccy yang xseberapa nie..:)


Izzul Zafran



Adham Hakimi


 terjumpa piccy 13 tahun lalu..
msa abang aku bersunat..
hehe



okie dookie...
katil kesayangan sudah panggil tuannya beradu...
daaaaaaaa...:)

No comments:

Post a Comment