Click Me Ok..!!

Friday, August 26, 2011

Wanita Ini...:)




Wanita ini adalah MAk aku...
Orang yang mengandungkan aku selama 9 bulan dan melahirkan aku ke dunia ini..
Dia jugak yang memelihara aku sehinggalah aku sebesar sekarang...
N semalam genaplah usia Mak aku yang ke 50..
hehe..Dah tua ok..
Tapi dia tetap muda dihati aku..
N sebagai anak aku hanya mengharapkan Mak aku dipanjangkan usia dan diberikan kesihatan yang baik..
Amin

So,semalam aku x benarkan mak aku memasak untuk juadah berbuka coz aku dah order makan dari KP..
Nak beli kek smua tue dah mak aku kurang suka..
So, aku beli ja juadah berbuka..
N mak aku x perlu la memasak..
Relax saja..
Semua aku n kakak aku yang buat...
hehe

Hasil keshoppingan aku...
tadaaaa....

ikan keli bakar,cencaru sambal,kailan ikan masin,sup perut
sotong goreng tepung,kerang rebus,perut bakar,ketam bmasak rempah

air bandung...
ikhsan pak google coz xsmpat nak snap..hehe..

N semua family aku dapat berbuka bersama semalam...
Payah r cikit nak tengok kitorang berbuka bersama coz abang aku berniaga dibulan ramadhan..
Mostly dia akn berbuka disana...

Hurm...
Aku belum sempat beli apa2 hadiah lagi untuk Mak kau..
maybe weekend ney baru nak cari..
Ingatnya nak bawa sekali mak aku p beli..
Senang cikit..
Suruh Mak pilih sendiri nak apa...


P/s : Hanya satu yang aku pinta..
KAU berilah aku ruang dan kesempatan untuk aku membalas jasa ibuku ini eventhough jasanya xdapat aku balas hingga akhir hayatku
Tapi sekurang2nya aku dapat menunaikan impian dia yang satu itu...
Insyaallah...



No comments:

Post a Comment