Click Me Ok..!!

Sunday, August 28, 2011

LAst Day..)

Assalamualaikum...:)

Semalam adalah hari terakhir aku bergelar pekerja di HMD SPORTS ENT..
Selama lebih 3 bulan aku berkhidmat disitu..
Xbanyak sangat pengalaman aku kutip since kerja2 tue aku dah biasa buat dari dulu lagi..
Cuti lepas spm dulu pon aku kerja dekat ditu jugak...

Lepas ney pon aku still kena g kedai ayah aku tue
Tapi cuma untuk hari sabtu jela..tue pon kalau aku xda kerja
Sebeb pekerja ayah aku cuti hari sabtu..
So aku la yang tolong dia tengokkan kedai dia tue..
Cuma yang membezakan ialah aku x terikat dengan waktu kerja n xdapat gaji...
hehe...

Apa2 pon tengs to my ayah sebeb bagi peluang aku kerja kat situ..
Xdala aku boring sangat dok umah...
Duit pon masyuk la jugak..hrehe

Ookie dookie..Nka sambung mengemas..
dada...


No comments:

Post a Comment