Click Me Ok..!!

Wednesday, August 24, 2011

Kad raya or e-card..??

As Salam...:)

Korunk prefer yang mana 1?
For me e-card la..
Kad raya tue dah macam old fashion bagi ak..
Dah lapuk..
Tambah plak zaman sekarang ney kan..
Dunia dihujung jari sahaja..

Sms pon sudah cukup..
Murah pon murah..
Baru 1 sen..
Dasar kedek betoi la aku ney..
Kalau nak murah lagi ,post ja kt wall fb kengkawan..
Foc ok..
Cepat pon cepat..

Kalau hantar kad raya mau makan hari jugak baru nak sampai..
Duit pon mesti r ada..
Nak beli kad raya n setem..
Yang paling x bestnya tue kena merajinkan diri g pejabat post..hehe

Tapi kan, zaman aku sekolah menengah dulu,kad raya memang famous amos ok..!!
Memang eksaited r nak hantar kad raya kat kengkawan..
Even rumah kawan tue dekat saja dengan umah aku..
Aku still post kad raya,,hehe,,
Gigih bukan..??
Seminggu sebelum raya tue pulak memang eksaited r tunggu abang posman ..
Eksaited nak baca kad raya..:)

Bila teringat balik memang bley buat aku gelak sorang2..
N kalau korunk nak taw,
Sampai sekarang aku still simpan kad raya tue..


antara kad raya yang masih tersimpan..:P

Saja ja nak buat kenang-kenangan
Bila borink boley baca balik..
Bila baca tue sah2 la boley buat aku gelak sorang2..

Yela mostly tanya benda yang sama saja..
Posa ke x??
Baju raya berapa pasang??
Buat kuih raya ke x..??

see..???
tipical Q saja..

Time tue aku baru form1 form 2 xsilap aku..
Tahun 2003-2004
Memang meriah r..

Tapi sekarang ney raya dah rasa kurang meriah..
Sampai sekarang mood nak raya x muncul lagi..
Betol la orang cakap anak2 kecil yang lebih ceria untuk menyambut hari raya..
Kita yang dah besar ney cukup sekadar sederhana...
Betol x..??









2 comments: