Click Me Ok..!!

Tuesday, August 23, 2011

AutoCrying...:P

Assalamualaikum...:)

Xtaw la nak cakap satu kelebihan atau satu kekurangan..
Yang pasti aku seorang yang sangat mudah tersentuh hatinya.
Mudah terasa n terlalu mudah untuk mengalirkan air mata

Ya..aku sangatlah mudah menangis..
Dari sekecil-kecil hal hinggalah sebesar-besar hal..

Baca novel aku nangis,
Tengok carekarama aku nangis,
Tengok movie aku nangis..
Abang n adik gaduh aku nangis..
Abang gaduh dengan bf dia pon aku nangis..
Kalau yang hal2 melibatkan family ney lagi la aku mudah tersentuh..

Tapi yang geramnya,asal ada ja orang nangis comform aku pon tumpang sekaki..
Even sometimes aku xtaw pon sebab apa orang tue menangis..'
Pelik kan...
Aku sendiri pon heran bin ajaib dengan diri aku sendiri.
Terlalu murah dengan airmata..

Kadang2 tue geram la jugak..
Sebab hal kecik saja aku menagis..
Nampak sangat yang aku ney terlalu lemah..

Tapi nak buat macammana..
Aku dah try xnak menangis tapi Xboleh
Let say la ada sorang budak ney gaduh dengan parent dia..
n Ibu dia menangis...
Automatic air mata aku pon berjuraian...
Even aku x kenal pon siapa diorang tue..

Ingatkan kereta n mesin2 ja Auto..
Aku sendiri pon autocrying...:P

Apa2 pon xsalah kan kita menangis..
Pada aku menangis tue satu terapi..
Lepas dah nangis tue compom rasa relieved sangat..
Cuma kalau boley aku nak kurangkan menangis ney..
Sebab xnak la orang cakap aku terlalu manja.
Cukup2 la family aku saja yang anggap aku budak manja,,,hehe

Ookie dookie..
Till we met again...
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...:)




2 comments:

  1. same goes to me .
    alia najiha lagi mudah menangis :)

    ReplyDelete
  2. hehe..saya tahu....kta kan ratu air mata...
    napk ja kasar tp sbnrnya dlm hati ada tman..:)

    ReplyDelete