Click Me Ok..!!

Thursday, August 4, 2011

Setelah tiga tahun.....

As Salam peeps...:)

Sudah tiga tahun aku xdapat berpuasa + berbuka + bersahur penuh dirumah..
At last tahun ney dapat jugak...
Best ja berbuka dengan masakan mak aku yang super duper triple sodap tue..
Cakap ja nak makan apa mesti punya terhidang..tue yang sayang mak lebih tue
Xpayah la lagi makan nasi bungkus..

Tapi kan aku still RINDU masa dok kolej dulu...
Even hari2 makan nasi bungkus...
Tapi best ok...
Dulu aku akan berbuka bersama Star5..
Hari2 berbuka bilik diorang..
Kalau xbuka dengan diorang aku akan berbuka dengan romate aku...
Best la jugak even xdapat berbuka dengan family tersayang..

Dulu kan Aku n Star5 mesti makan besar masa first puasa n last puasa..
Memang wajib ok..
Memang penuh 1 bilik dengan makanan..
Hehe..Tapi bukan semuanya masuk perut..
Ada la jugak yang masuk dalam Tong sampah...:P
Biasala..Asal g bazar ja semuanya nak beli...
Tapi kitorang kongsi la..
macam dia beli air, kau beli kuih, engkau n engkau beli lauk pauK..
Hasilnya penuh la satu bilik dengan makanan..

Kadang2 tue nak tengok makanan pon dah x sanggup
sebab
terlalu kenyang...
hehe...

Apa2 pon memang aku terlalu rindukan suasana tue..
Tapi sayangnya puasa kali ini xdapat nak berbuka bersama..
Insyaallah next year boley kott..



the End..
*-*


No comments:

Post a Comment