Click Me Ok..!!

Thursday, August 18, 2011

Academic Height..

As Salam peeps..!!

Semenjak 2 menjak ney mood berblogging sangatlah kelaut...
Entahla kenapa..
Tapi yang pasti aku sangatlah MALAs nak buat entry baru..
Orang lain ari2 ada ja entry terbaru...
Tapi aku..???
Sekejap ada sekejap xda..
Mentang2 la aku suka makan chipsmore..:)

Xda cita apa sangat pon aku nak kongsi dengan korunk,..
Cuma pagi tadi punya la boring tahap gaban 
Aku saja la godek2 album piccy dalam laptop ney..
Then terjumpa plak pic aku n star5 dekat Academy Height..






Pic ney ambik masa kitorang part1..
3 tahun yang lalu...
time tue kitorang ada gap dalam sejam kot kalau x silap..
Dah alang2 kitorang kat blog c and xda wat apa2, kitorang pon g la berpiccy dekat situe..
Tapi kan...
Apa yang aku taw ,Academic height ney memang famous amos jugak la..
Semua student atleast sekali pernah berpiccy dekat situe..
Kalau xcaya, tanya la mana2 student Uitm Arau....
Compom diorang mengaku punya..

Tapi kan orang cakap tempat tue keras cikit...
Orang la cakap..bukan AKU..
Tapi aku xtaw la sekeras mana tempat tue..
Tunggu la nanti kalau ada masa free aku g check k..
hehe...

till then....
tatatititutu...:)






No comments:

Post a Comment