Click Me Ok..!!

Monday, August 15, 2011

S.I.N.g.L.E.

Assalamaualaikum...:)


Yup..Aku mengaku aku 100% single..
Korunk percaya x..??
Sila la percaya ok..
Memang itulah kenyataannya..

Ramai ja membe2 aku cakap aku terlalu memilih..
YUp..
Aku admit..
Aku seorang yang sangat choosy..
LAgipon xsalahkan kita pilih yang terbaik..
Untuk masa depan kita jugak..
Beli ikan pon kena pilih..
Apatah lagi pasangan hidup..

Lagipon aku xda masalah sangat hidup solo ney..:P
Because i have all my friend around me yang menceriakan hari2 aku..
Bukan aku x teringin untuk menjadi "somebody gf"
Cuma..maybe masa tue belum tiba lagi..
Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk hambanya..
Kita sebagai manusia hanya perlu berusaha dan berserah kepadanya..

Aku admit kadang2 aku jeles tengok membe2 aku dengan bf diorang..
Serius weh terdetik persaan jeles tue..
Selalu jugak la terpikir bila la pulak time aku nak jadi macam diorang..

Tapi bila pikir2 balik..
Best gak hidup solo ney..
Xperlu dikongkong..
Aku bebas nak keluar dengan siapa pon,
Nak g mana pon xda orang kisah..
Aku just jaga diri aku cukup...

Tapi aku still berharap 
One fine day aku akan bertemu dengan Mr.Right aku..
Yang aku menjadi suamiku,syurgaku,pelindungku,menantu lelaki bongsu keluargaku dan juga ayah kepada anak2 ku..
AMin.....




No comments:

Post a Comment