Click Me Ok..!!

Friday, August 19, 2011

Tempah or readymade..???

As Salam peeps..!!

Sekejap ja kan dah 19 hari kita berpuasa...
Tinggal lagi 10 hari ja kita nak sambut RAYA..
weeawww...sukanya..

Mesti ramai yang dah buat persiapan raya kan..??
Same goes to me...
Kebanyakan dah ready..
Tinggal 2 3 benda saja yang x setel lagi...
Weekend nie insyaallah akan setelkan semuanya..hehe

Korunk dah tempah baju kurung..??
Or korunk beli yang readymade saja..??
Aku dah tempah last month..
haha..eksaited bukan....
Xdala..kalau hantar lambat tailor dah xnak ambik..
Dia dah pesan awal2 kena hantar kain selewat-lewatnya awal Julai..
S0,end of Jun aritue terpaksala aku menggigihkan diri mencari kain..

Aku kureng cikit beli baju readymade ney..
Kurang selesa..
Ada sajala yang xkena nanti..
Terkecik sana,terbesar sini..
Better tempah lagi senang..

Tapi kadang2 terbekenan la jugak baju readymade ney..
Dah terbekenan tue terpaksalah terbeli kan..hehe..
Tapi pakainya boley kira ja bapa kali..
Selebihnya tergantung elok ja dalam almari tue..
Xpon aku kasi ja dekat kakak aku..

So,tahun ney insyaallah aku x beli baju readymade..
Harap2 aku x terbekenanla mana2 baju raedymade masa aku g shopping nantu...
hehe


huh..Banyak la plak aku membebel arinie..
Aku stop dlu ya..
Till then..papai...
:)

2 comments:

  1. baju ak baju .
    kain ta sama sikit dgn baju .
    ciiissss ! ta suka . hohohoh =='

    ReplyDelete
  2. haha..kain yg bali aritue ka..???

    ReplyDelete