Click Me Ok..!!

Tuesday, June 21, 2011

Selamat Hari tua.....8-)

Assalamualaikum....

Semalam genap umur kakak aku yang ke... tettttttt....terpaksa dirahsiakan atas sebeb tettttt..haha..!!
Xdanya nak berahsia..
K.chaq dah tua OK..!!
Ingat sikit..Lagi 259 +987+132-826-551 ja nak masuk alam 30an..
pandai2 la korunk kira ek umur kakak aku..
Korunk kan teror math,...ngehehe

N semalam Abang ipar aku wat makan2 cikit sambut birthday kakak aku tue..
 Just buat kat rumah..
Simple2 ja..


her little family.....

Abaikan muka aku yang macam macik senget..haha..
Baru balik kerja tue..
ololo..suweetnyer....=)

Dishes pown simple saja...
Ada meehun soto, sate bihun goreng n kek..


So simple rite..??

Kitorang buat pown dah lewat...
So, menunya xboley la terlalu berat..
Kang x pasal2 ja x boley tidow..hehe

my little family....
love korunk semua so muchy...

Ini budak sangat noty ok....
Semua jenis makanan nak disumbat...
see...??
Nak berpiccy dengan budak ney cukup payah ok..!!
eeeeee..geram...!!
Pasangan yang bahagai..

To the one n only sis i ever have:
Heppy burfday....!!!
Semoga dipanjang umur, diMurah rezeki, 
diberi kesihatan yang baik n berbahagia disamping keluarga..
Hope all ur dreamz come true...
Cepat bagikan saya seorang anak saudara perempuan..
xsabar ney..:)


tatatititutu....8-)

No comments:

Post a Comment