Click Me Ok..!!

Wednesday, June 1, 2011

Adik turn 16 today....=)



To satu-satunya adik yang aku ada didunia ini...
Mohd Hasraf b. Himad




Selamat hari lahir yang ke -16
May Allah bless u always..

Jangan noty2 sangat
Ingat tahun depan dah nak SPM..
Jangan maen ja lebih ok..!!!!
Masa depan tue penting...
Dah la kamu tue lelaki,pemimpin
So, pimpinlah diri menjadi orang yang berguna..

Walaupun aku selalu gaduh dengan dia
Walaupun dia sangatlah nakal
Walaupun dia sangatlah malas belajar
Walaupun dia suka melawan cakap aku
Walaupun dia suka ambil barang aku tanpa kebenaran
Dan  macam2 walaupun lagi....
Tapi aku tetap SAYANGkan dia..

Sebagai kakak, tidak megharap terlalu banyak ..
Cukuplah dia boley jadi orang yang berguna didunia dan akhirat
Ya Allah ya Tuhanku....
Kau periharalah adik aku,
Jadikanlah dia seorang insan yang berguna  dan eratkanlah hubungan kami adik beradik....
Amin.......





No comments:

Post a Comment