Click Me Ok..!!

Friday, June 10, 2011

7 Hari Mencintaimu...

Dah lama entry nie terperuk dalam draft..
Cian dia..huhu..
Tuan empunya blog lupa nak publish..

Title x boley blah kan...
no no no...
Aku bukan dalam mood berchenta ok...
Nie just tajuk novel terbaru yang sudah habes aku khatam...


Jalan cerita yang best untuk aku...
Untuk aku la..Korunk aku x taw..=)
Cerita tentang perkahwinan atas dasar paksarela sehingga terlahirnya rela..
chewah..ada gaya2 penulis x???

Salute r kat penulis novel ney iaitu Siti Rosmizah..
Semua novel2 dia best kowt..
Memang boley buat orang nanges n ketawa sorang2..
Memang patut pown semua novel dia best seller..
Rugi taw korunk x baca novel dia..
Dia pown dah jadi salah 1 novelis favourite aku..
Harus r semua novel dia aku ada kan...
korunk ada.....????
ngehehe..

p/s : Kurniaan tuhan siapa yang tahu..
Dari seorang peguam boley jadi seorang peulis novel sehingga terlahirnya production sendiri...
tapi itulah Siti Rosmizah...
:)

1 comment: