Click Me Ok..!!

Thursday, June 2, 2011

Biar papa asal bergaya...;)

hye peeps..:)

Aritue aku da terbaca entry Fatin Liyana n Lyaa Suriany tentang feshen 2..
Aku pown tergerak la jari untuk menaip tentang feshen dan aku..
Serius weh aku cakap aku bedal ja baju apa yang ada depan mata aku..
X kira r baju tue mahal or murah janji cantek bagi aku
Aku x kesah sangat pasal barang2 branded ney.
Baju pasar malam pown aku OK ja..
Janji aku suka dan selesa.
Lagipown aku sedar diri
So,beli yang termampu sudah..!!
Kalau ada duit lebih baru aku beli yang berjenama sikit..
Tue pown bukan selalu ok..

Aku pown bukan dilahirkan dalam dulang emas..
Lahir dalam dulang besi ja..muahaha..
Anak orang kampung lagi..
Lagipown aku still bergelar seorang pelajar
Xyah r nak pakai baju branded sangat..
Laen la kaulau dah kerja kan...

U all out there yang memang bertuah dilahirkan dalam dulang emas, perak or gangsa tue 
harus bersyukur ok..
Aku pown bersukur dengan life aku sekarang,..
Cukup makan dan pakai..

Apa2 pown ukurlah baju di badan sendiri..
Hapuskan peribahasa biar papa asal bergaya k..!!

No comments:

Post a Comment