Click Me Ok..!!

Saturday, June 11, 2011

Kenduri ohh kenduri...:)

Cuti skolah= Makan free.
Boley kata hari2 ada jemputan kenduri..
Memang x berasap la dapur rumah aku especially weekend kan...

Last week aku sempat attend 2 kenduri...
hehe..pulun kan...
Ok r tue.. 2 ja pown..Kalau aku bantai p ke5 5 kenduri cmna???
haha...Sebab Ari ahad tue saja aku dapat 5 jemputan..
Mau muncitt perut aku kalau aku attend kesemua...8-)

First tue aku g dengan mak aku..

Makan kenduri rumah besan mak aku merangkap mertua sis aku...
Wajib Ok g rumah adik beradik..
Kalau x mak aku luku kepala..hehe..
Pengantin tue sama umoq dengan aku kott..
Haishhh..Xboley jadi ney...
Aku pown nak jugak...!!!!!

Then aku g kenduri umah bestie aku aka Cik Puwee with Haleem, Alia n her cuzie..
Yang ney memang best....
Sebab..????!!!
Sebab kitorang ley berphotogedikz...
Bajet macam kitorang r pengantin..
Semua tempat kitorang nak menembak..
hehe...


HAsil menembak....=)








nie photographer kitorang....T_T

oookie dookie....
daaaa...............................8P

2 comments: