Click Me Ok..!!

Tuesday, June 14, 2011

KL Gangster...8P

Assalamualaikum....
Hye shemua...=)

Dah tengok KL Gangsters???
Belom????
uish3...rugi betol..
Baik korunk g terjah panggung sekarang..
kang x pasal2 ja menyesal..
Sebab apa...
Sebab cita ney memang best..

Aku dah tengok cita ney weekend aritue dengan puwee n Alia..
Cita ney kan tengah meletup..
Full ok panggung masa aku tengok tue..
Best kowt cita ney...
Seyes 
X tipu ok..
Tapi pada aku la..
Pada korunk aku x taw..
Lain orang lain citarasa rite..??

Cita ney sedey pown ada lawak pown ada..
Lawan xyah cakap la kan..
Dah memang cita ney cita aksi...
Tambah ada Zizan tue..
Lagi r terbaik kan..

No wonder la baru 3 hari ditayangkan tapi kutipan dah cecah RM5 Juta..
perghhh....Dasyatkan..
Kalau sampai 3 minggu ditayangkan maunya cecah berbelas J...
huhu...
Bravo Shamsul D.Y.H.




sanggup bersila ok..!!
bc novel punya pasal  sementara tunggu KL gangster..





p/s : x sabaq nak tengok cita Aku bukan tomboy pulak...!!!





1 comment: