Click Me Ok..!!

Friday, June 3, 2011

Kasih Yang Suci....

Assalamualaikum.....

Korunk layan x cita Nora Elena???
Xlayan...........???
Rugi2..

Best kowt cerita tue..
Novel dia pown aku dah khatam 3 4 kali..
Tapi cita dia aku still tengok...
Ada Aaron Aziz tue...
Suka3...




Setakat ney x pernah la lagi aku miss cerita tue..
Balik je dari kerja terus ngadap tv...
Apa2n plan pown akan diplan selepas tue..hehe..

Tapi kalau korunk termiss any episode pown dun worry la..
Download aja SINI..
Aku yang x pernah miss ney pown download jugak...
Buat stok dikala keboringan..
Boley ulang tayang scene romantik diorang...ngehehe..

Korunk rasa ada lagi x orang seromantik, sebaik, sesabar, sehensem, n semacho 
 Seth Tan dalam dunia ney..???
Aku nak pikat sorang...muahaha...
Best kan kalau dapat husband macam tue....

Tapi aku taw memang payah kowt dapatkan husband yang perfect macam tue..
As we all know nobady perfect rite..??
Ada kekurangan dan kelebihan..
Dan untuk menjadikan sebuah keluarga yang bahagia
Hendaklah saling lengkap melengkapi..
Sembunyiklan kekurangan dengan kelebihan yang ada...
Pasti hidup akan bahagia...

Chewahh...
Ala2 tazkirah Jumaat palak aku rasa..ngahahahaha......
Cukup la kot tazkirah aku hari ini...
Renung-renungkan sambil termenung ya...=)




p/s : Teng mama si shomellicious coz show up link nak download cita ney...=)

No comments:

Post a Comment