Click Me Ok..!!

Saturday, June 18, 2011

Lelaki Ini....=)

Lelaki ini...
Himad B.Mat Din

Rasanya fathers'day x sefofular mothers'day rite..??
Tapi still sebagai anak kita kena taw tarikh2 tue..
Bukan untuk menghadiahkan seorang yang bergelar ayah, papa,abah,bapak 
or walid dengan hadiah yang mahal2.
Cukuplah sekadar menunjukkan bahawa kita sangat menghargai diorang dengan 
sebuah pelukan dan kucupan sayang..

As for me, xpernah pown celebrate fathers'day ney..
Ntah..xterbiasa kott...
Cukuplah sekadar hug n kiss menandakan betapa aku sangat sayangkan dia..
Dialah satu2nya lelaki yang memegang takhta paling tinggi dalam hidup aku...


To ayah :


: i luv u so much...
Thankz 4 being a good father,banker, listener.protecter n supporter to me..
luv u 2 3 4 ........8-)



3 comments:

  1. aku sempena hari bapa nie,aku dh beli lamborghini nk bg kt pak aku..yg 2 ja yg aku mampu pn..nk beli mahal2 xdak duit..student la katakan..HAHA!

    ReplyDelete
  2. haha ! puwee oii..ta mampu lg gi2 :P

    ouh g-ah ! kim salam ayah ^^

    ReplyDelete
  3. alia : oraite..japg aku ckp kat ayh aku..
    puwee : kemas ang nohh..!! bnyk duit..blnja jowm...

    ReplyDelete