Click Me Ok..!!

Friday, May 25, 2012

"MengHIJAU"

As Salam...:)

Alhamdulillah..
Setel sudah menjawab test terakhir sebelum start bercuti..
Yeayyy..Esok dah start cuti..
Seminggu uolls...
So, students2 yg x cuti tue sila la jelez ok..:P
Sayang UiTM lebey la camnie..

Seminggu cuti ney memang akan aku manfaatkan betol2..
Dah plan nak buat apa..
Nak P mana...
hehe...
Tapi dalam bercuti ney buku x ley lupa gak..
Asignment berlambak dok tunggu aku...
Haishh...hilang terus mood aku tw..

Huish..dah jauh aku melalut sebab eksaited nak balik kg punya pasal..
Padahal kg sekangkang kera ja..
15 minit dah sampai..

Sebenarnya aku nak show off..bajet retiss la tue pic aku 2 hari lepas..
Time tengah study utk test Bel..

Begini ceritanya...
Acewah..
Disuatu petang yang sangat redup..
Tinggal la aku bersama roomate tersayang sebab 2 lagi housemate p main badminton..
Disebabkan aku malas nak join..
So, tertinggal la kami dirumah..
Then aku pon sambung la study sampai satu tahap dimana otak dah jem.
Nak tengok buku pon malas apatah lagi nak mentelaah..
Last2 terus sarung tudung, ambik kunci moto n terus round2 kawasan..
Jadi YB jap..

N hasilnya....
taraaa...
Hijau kan.??
tenang ja rasa..:)

roomate tersayang itewww...
sayang dia sangat2 taw..:)
No caption..:P


Jadi kerja sungguh 2 2 org ney kan...
Otak tengah serabut camnie la jadinya...
tapi serius best,,
Ambik angin tepi sawah..
Memang terbaik r..

Next tiime insyaallah nak p lepak situ lagi..
That time for sure akan angkut semua housemate aku..
Baru meriah..:)

Till then...
tatatititutu..:P


















2 comments:

  1. ouhhh arau.. rse cm nk cri jdoh sne laaa.. he3.. =p

    ReplyDelete
  2. oowh..sila2...:0 rmai ja gdis2 kt arau ney,,

    ReplyDelete