Click Me Ok..!!

Wednesday, May 2, 2012

Hari pertama Dibulan Mei..:)

Assalam...:)

Wee..dah lama rasanya aku x mencoret somethings kat blog kesayangan aku ney..:P
Hari ney kan Hari Pekerja..
So semua pekerja diberi Cuti..
Termasukla aku..
Walaupun aku hanyalah seorang pelajar..
Tapi still boleh enjoy cuti pekerja..
Bagus betol Malaysia ney kan..
Xpayah susah2 aku nak pergi kelas hariney..

Memandangkan hari ney cuti..
So, bangun ja pepagi tue terus siap berdezuppp ke Big Field..eh Padang Besar la...
Bukan nak shopping sangat pon since sekarang poket tengah kering..
Just teman membe beli jersi n ambik jersi untuk kelas aku..

Weeee...dah dapat dah jersi tue..
Sangat cantik..
Warna feberat aku lagi..:P
Dah alang2 p Padang Besar xsah kalau x pekena Tomyam kan..
Acewah..Padahal aku cilok kawan aku punya ja..
Aku order menu lain...hehe




Masyaallah..
kalaulah aku se Bam2 ini..:P

Then pusing2 kat situ jap sambil cuci mata..
tapi kejap jela..
Ramai sangat orang hari ney..
Dah macam2 bau bercampur..
Naik pening kepala aku..
Dalam pukul 1 lebih terus balik rumah n kemas barang..
Kemas untuk apa..????
Next entry aku story mory k..
Till then...
Tatatititutu

p/s : Selamat hari pekerja untuk ayah aku,kakak aku, abang aku, abang ipar aku, sepupu sepapat aku dan juga yang sewaktu dengannya...:)


No comments:

Post a Comment