Click Me Ok..!!

Sunday, May 20, 2012

Terbaaeek habaq hang..!!!

As Salam..:)

Semalam hari yang terbakar untuk aku..
hehe..
Seharian berjemur di tengah panas..
Memang terbaik la kan..
Tapi disebabkan ada sport day untuk bafin..
Aku relakan ja..
Rela dalam terpaksa sebenarnya

So hampir semua bdk class aku turun padang..
Memeriahkn majlis..
N haruslah  join semua xtvt kan..:)

First start dengan sukaneka..
Makan epel, jalinan kasih n tarik tali..
Tapi yg menang satu ja..Tarik tali...
Yeayyyy...:)

hero n heroin part4...
Amacam..??ada bran...
haha..muka gangsta ja msg2..:)

Then terus start dengan netball n futsal
Yeaayyy...
Sekali  lagi class aku menang...
Xsia2 dk berjemur tengah panas.. :P

:)
ballbusters yg ohsem..!!
Nama kumpulan kemain ja lg..
BALLBUSTER..
Apa tu ballbuster?? sila cri sendiri k..
Tapi sApa minat filem G&G mesti pnh dgr nama tue..:)

N the best part is hero2 class aku pon menang futsal.
Walaupon hanya dapat tempat ke-2..

Ne la hero2 BMB4Ab


Classmate yg tersangatlah gila2 + ohsem + .......
:)
Korunk memang terbaik..


Hasil dari seharian berjemur 

Tangan sudah bertukar rupa..
Dah berbelang belang..
uwaaa..sedey gila...:(









No comments:

Post a Comment