Click Me Ok..!!

Sunday, May 13, 2012

Lots of Love..:)

As Salam n Hye peeps...

Semalam antara hari yang paling hepy tp dalam masa yang sama adalah hari yang agak meletihkan juga untuk aku..
Tapi letih tue hilang macam tue saja bila tengok piccy aku n kawan2 yang sangatlah ceria walau aku tahu dalam kepala otak masing2 penuh dgn kerisauan tentang test,presentation dan juga asement yang berbakul bakul..

Dari pagi sampai la malam aku bersama diorang..
Pagi tue ada ceramah agama dr pukul 8 sampai 12.
Tapi mcm biasala la pkl 9 bru p..:)

Then habis ja ceramah tue terus berkonvoi ramai2 p Alor Star.
Attend wedding kakak kpd salah sorang classmate aku.
Million tengs kepada semua classmate aku yg join konvoi semalam even jalan ke rumah kawan aku tue sangatla mencabar..
Nasib baik la kereta aku ney kecik comel ja..
Kalau x jenuh jugak la nk redah jalan tue.. :P

Sampai2 ja terus makan since perut dah minta diisi..
Macam2 juga menu hari tue..
Laksa ,bihun sup, rojak n bubur pon ada..
Even cucur pisang n ubi pon ada..
Unik gila kan..:)

 Kalau dah makanan depan mata camera lalu pon wt dekk ja..

 haa...dh kenyang baru perasan camera tue..:)
with raja sehari..:)

xdapat amik pic ats pelamin,tepi pelamin pon jd la...
haha..:)
Then balik tue sempat singgah Tasik D'aman even time tue dah 6.45 pm..
Nasib agak baik sebab dapat naik buggy car..
Selalu p mesti xsempat naik sebab ramai sangat org..
Tapi alhamdulillah..rezeki kitorang hari tue..:)
Semua dapat naik..

Moment tue sangat la best..
Sampai sakit perut sebab gelak banyak sgt..
Yang paling penting x larat nak bergambar...
Padahal dalam hati suka ja..:P

keciwian gadis2 ini sangatlah terserlah...:)







Bila dah penat meronda terus decide nak gerak balik.
Tapi malangnya tayar kereta kawan aku pulak pancit..
Nasib baik la ada hero2 malaya aka classmate aku..
Kalau harapkan aku n girl2 yang lain memang x la..
Satu apa pon xtaw..
Taw bawa kereta ja..hehe

hero of the days..:)

Dalam pukul 9 lebih baru sampai rumah..
Tue pon badan dah lemau gila..Tapi serius hari tue sangatlah best..
Dapat spend quality time dgn cllassmates yang sangat ohsem...!!
Sayang korunk weh..:)





LOts of love
gie-ah













2 comments:

  1. perghhh abg ejat hero of the day hihihi

    ReplyDelete
  2. haha..taw xpa..nsb ada hero2 tue..mau x tdoq tasek la kita..:)

    ReplyDelete