Click Me Ok..!!

Friday, May 18, 2012

I miss my PENYOU so much...:)

Setiap dunia
Setiap pertemuan
Terjalin persahabatan
Tapi persahabatan yang baik adalah 
Persahabatan yg membenarkan kita terbang lebih tinggi tanpa gusar
Walaupun aku mungkin meninggalkan mereka didunia yg lama dan memasuki dunia yg baru 
Tetapi mereka tetap bersama ku

Walaupun jarang berjumpa.
Tapi kami masih sayang antara satu sama lain..
Masih mengambil berat antara satu sama lain..
Sekali berjumpa memang orang lain dah x dihiraukan..
Time tue la baru catch up balik cerita2 lama...
Sangat syioq habaq hang!!






p/s : Sebenarnya aku rindu depa semua ney...
haa..kan dah keluaq utara aku..
Rindu sangat2..
Rasa dah lama x dengar sora gemuruh  + helilintar budak2 ney..
Sekali gelak compom mak mertua reject..:)

Bersabarlah wahai hati
Lagi seminggu lagi 
Pastu KAMI akan bersatu lagi...
yabedabeduuuuuu....
:)

5 comments:

  1. tgu...nak balek dah ni..aku pn xsbaq kot nk balek..rndu.!

    ReplyDelete
  2. aku...aku..umm..aku xtau lagi boleh balik ke tak...ummm.....:(

    ReplyDelete
  3. sheepah : yup..sntiasa dk tngu la yunk..:)
    puwee : urm..sedey gila weh..lmakot x jmpa skli...:(

    ReplyDelete
  4. sangat sangat lahh rinduuu :')
    tolong pick up sy p kenduri nnt plisss. hihi ^_^

    ReplyDelete
  5. dun wory syg..i'll pick up you..:)
    akd nikh zana hri isnn nk g x?? jom..

    ReplyDelete