Click Me Ok..!!

Monday, May 14, 2012

The Day...:)

As Salam..

Today is the day...
Dari 21 tahun , hari ney aku dah cukup 22 tahun..
Macam x percaya ja aku dah semakin dewasa..
No more remaja2 lagi...:
Padahal jiwa remaja ja selalu..:)

Apa2 pon..Syukur Alhamdulillah kerana aku masih diberi kesempatan untuk meneruskan
 hidup di bumi yang indah ini..:)
Masih diberi kesempatan untuk bersama dengan famili tercinta dan juga kawan2 tersayang..:)
Masih dapat merasa nikmat hidup sebagai seorang anak, adik, kakak, kawan dan seorang pelajar..

Btw, hari ney aku sangatla hepy..senyum ja memanjang..tengs to u all yg wish besday
 aku through fon,n fb..
Sgt terharu ok..
Tengs to my bff yg snggup x tdo sebb nk nyanyikan besday song to me..
Tengs to my star5 sebab sanggup berlakon g beli kek even time tue tengah kalut siapkan slide presentation..
Tengs to my family sebab dah wish aku in advance sbb ak terpaksa balik arau.:)
Weekend ney ak balik tuntut hadiah k..:) wee





with my luvly nyot2 yg bza sehari ja dr aku..:)






:)

 P/S : semoga aku menjadi seorang anak,kawan,adik, kakak dan pelajar yang lebih baik pada tahun ini..
Ameen..
Sapa syg aku baik amin cepat..:)





No comments:

Post a Comment