Click Me Ok..!!

Wednesday, April 25, 2012

Mamak vs MyMak

As Salam n hye peeps..:)

Mesti korunk semua pernah lepak kedai mamak kan..
Tipu la kalau cakap x pernah..
At least sekali mesti pernah..
kan..kan..kan...
Xbaik tipu..dosa..:P

Hurm..
Aku seorang gadis...
Acewah..gadis lagi ka..
Seorang yang suka akan makanan..
Obses sgt..
Padahal banyak ja yg x lalu...wekk
Dalam kepala ney asyik ingat makanan ja..
Baru ja lepas lunch dah pikir apa nak dimakan malam nanti pulak..

Tapi antara mamak dengan Mymak ofcoz aku pilih MYmak..
Sebab air tangan mak aku..wallah..
Very the nabillicious delicious...:P
Even dia masak menu yang simple ja..
Main campak2 ja apa yang ada ..
Tapi hasilnya ...
Boley buat aku tambah berpinggan pinggan..
Bukan aku nak cakap makanan kt kedai mamak xsedap..
Cuma dari segi kebersihan tue x terjamin sangat kot..
Aku pon xda la boikot kedai mamak ney..
Sebab aku pon suka makan dekat situ..
Suka nasi kandar..roti canai mee mamak n macam2 jenis lagi la...
Cuma kalau diberi pilihan Mymak la yang akan aku pilih..
Even hari2 Mymak pon xkesah
janji bukan menu yg sama hari2..

Lagipon
 sementara mak aku masih hidup ney la aku boley merasa hasil masakan dia puas2..
betol x..???

Saya suka MYmak dan
Saya sayang MYmak...
:)





BYE








1 comment: