Click Me Ok..!!

Monday, November 28, 2011

M.A.k.C.!. K...(^-^)

As salam peeps..:)

How's ur weekend..??
Mesti best kan..
Weekend aku pon best jugak sebab aku balik umah mngu ney..
weeeee..:)
Dapat spent time dgn family tercinta..
Untung jugak bila belajar dekat negeri sendiri ney
Boley balik umah selalu
Kalau la aku tercampak nun jauh di sana,jangan haraplah weekend boley balik..
Tunggu cuti sem baru boley balik umah..

Akceli arinie birthday makcik kesayangan aku ..
Dah tua dah kawan aku sorg ney..
Dah boley jadi isteri orang dah pon..

Disebabkan aku n Wyda xda arinie..
So, kitorang plan sambut besday makcik tue in advance.
2 hari awal..
Memang dia xdapat agak la..
Padahal dari siang hari lagi aku ,Wyda n Erna dok berlakon saja depan dia.
Kejap2 keluar p kedai..kejap2 keluar jumpa kawan..
Tapi agak kalut jugakla kitorang prepare..
sebab plan terpaksa dirombak atas sebab2 tertentu..:P

Tapi...Alhamdulillah..
At last apa yang kitorang plan tue menjadi
Even apa yang kitorang rancang tue sangat la simple..

Akhirnya besday girl berjaya ditepungkan dan dibasahkan....
haha..best2..
Tapi kan..yang buat aku heran...
Aku yang bukan besday girl ney paling teruk kena balingdengan tepung..
Xaci betol

Apa2 pon malam tue memang best..
Walaupun otak n fizikal sangatla letih n pagi ecok nya tue kena bangun awal untuk attend modul..
tapi kitorang berjaya jugak mensuprisekan makcik sorang ney..:)

Seronok bila berjaya membuatkan orang yang saya aku sayang tersenyum gembira...:)




menci betol..time2 camni la pon nak terlupa bawa kemera..huhu




To my makcik aka my star5 aka my roomate..
Epy burfday....
Sayang kamu ketat..:)

| bye |




No comments:

Post a Comment