Click Me Ok..!!

Friday, November 4, 2011

Balik Kg wo wo woo Balik Kg....

Assalamualaikum...:)

Fuhhhh...Lamanya aku x update blog..
Kalau la rumah yang X berhupdate,
mau penuh dengan segala macam sawang n taik cicak..:P

muka aku 2 mngu sebelum demam..:)
*xda kena mengena dgn entry ney puunnnn..!!*

Last week aku demam..
Demam yang agak teruk..
Memang tebuntang ja atas katil..
Xmampu buat apa2..
Asal berdiri saja mesti rasa macam nak tumbang..
Kelas pon aku xp..hehe

N minngu ney pulak aku sangatlah buzy dengan test quiz n assigment.
Tiap2 hari aku ada test..xpun ada quiz..
Dah naik gelong dah kepala otak aku asyik dok study saja..
hehe..
And pagi tadi pon aku ada test..
Mandarin listening test..
Nasib ada WYda..
Memang aku meniru dengan jayanya la..hehe..
Abes ja class tadi n setelkan segala hal yang perlu disetel
Aku terus capai kunci moto n balik umah...
Yeayyyyy..!!!..
Skang aku dah ada kat umah pon..
hehe...

Actually aku just nak wt short update saja..
Tapi jadi panjang la plak...
Biasala..aku kan suka merapu ney...
Nasib korang la dapat kawan aku...hehe..


ookie dookie..
tata...:)




2 comments: