Click Me Ok..!!

Saturday, November 19, 2011

Seminar + kenduri

As Salam peeps..:)

Lama x update blog..
Been very buzy these weeks..
Dengan presentation n test..
Alhamdulillah dah setel semuanya..
Next week ada lagi 2 test then tunggu jela test ke2 pulak menyusul..

Arinie pon aku still xdapat rest..
Aku ada satu seminar yang nak kena attend.
Buat kat LT1 & 2..
Start dari 8 pg sampai 4 ptg.
Ada 3 slot semuanya..
Yang bestnya..
Ketiga2 slot tue aku tidoq..
hahaha..terbaik kan..??

Seyes weh..
Sangatlah x larat + mengantuk.
Almaklumlah dah 3 hari x cukup tdoq..
4 jam ja tidoq hari2..
Memang mata aku pon dah kalah mata panda..
Hitam ja bawah tue..
Tapi nak buat maca mana kan..
Nie la life sebagai student...
Redha jela..:P

Then habis ja seminar tue terus ak g Sg.Padang..
Attend kenduri kahwin kawan kepada kawan aku...
haha..
Ondaway balik tue kitorang singgah lepak Kola jap
Pekena rojak buah..
Tapi kirorang lepak kejap ja since masing2 dah letih..


abaikan mata aku yg macam panda 2 k..:P




| END |

bye



No comments:

Post a Comment