Click Me Ok..!!

Monday, November 7, 2011

Raya Bersama Mereka..:)

Assalamualaikum...:)

How's ur raya..???
Mine was so so saja..

Dah x rasa kemeriahan raya macam 5 tahun yg lalu..
Maybe sebab dah besar kot..so feel tue dah kureng..:P

Nasib la aku ada best buddies yang sangat la best..
Even kami hanya 3 orang sahaja yang beraya kali ney tapi still terasa kemeriahannya…

So, petang raya tue aku n puwee g beraya umah alia..
Pekena laksa..
Perghh..sangat la sedap ok..
Dah r aku memang tengah teringin nak makan laksa sejak demam aritue..

Then terkeluarlah idea gila2 kitorang nak g berphotogedik dekat taman Ostrich..
Dekat ja dgn umah alia..:)
Padahal time tue hujan renyai2 kott..
Bak kata puwee..
Ala hujan air ja pon..
Habis sangat basah..
hehe..:P

N hasilnya ‘taraaaa…..

garang ok ostrich ney..Suka usha orang..
haha..:P

| g-ah, Puwee |
2 orang kesayangan saya..:P
| g-ah , Alia |




  Pic dengan family x transfer lagi..
Once aku transfer aku tampal kat blog ney bebanyak k..
Till then..
papai...8-)

5 comments:

  1. da kena ujan mmgla basah ja.
    ca klu api yg turun .
    na dengaq sikit puwee kata pa.
    haha :D

    ReplyDelete
  2. haha..mau ujan api aku soh puwee g sorg2 jela..:P

    ReplyDelete
  3. mau api turun,xdak sapa hidup dlm dunia nehh..=,='

    ReplyDelete
  4. fifie : hehe..tengs..kamu pon lawa jygk..:)

    puwee : haha..sunguh aih..

    ReplyDelete