Click Me Ok..!!

Saturday, December 3, 2011

Ombak Rindu....:)

As Salam peeps...:)

Hye december...
Sekejap saja kan kita dah sampai bulan paling bongsu dalam 2011...
Lagi 29 hari dah masuk 2012...wewww cepat gila
Hopefully bulan december lebih abik dari november
Memberi aku lebih banyak  kebaikan, keyajaan dan juga kegembiraan..


Hurm..back to ombak rindu..
Aku baru saja balik dari layan cita ombak rindu..
Seyes weh..Best sangat cita ney...
Aku adalah peminat tegar novel2 melayu..
For sure la aku antara orang yang eksaited nak tengok cita ney...

Akhirnya dapat jugak aku tengok..
N aku berpuas hati..
Nak je aku tengok sekali lagi...
Ada sapa2 nak teman x..??

Mostly ramai dah yang taw sinopsis cita ney..
So aku dah malas nak cita lagi...
Kalau sapa yang xtaw tue pandai2 la korunk google sendiri k..:P

Oowh..b4 terlupa..
Just nak say tq to my beloved star5 coz sudi melayan aku untuk tengok cita ney..
Korunk kan x suka baca novel n x layan sangat cita melayu ney...
Aku sorang ja yang layan..Muahaha
Even seat kitorang depan sekali..
Sampai sakit leher n juling biji  mata dok langut tengok cita tue...
Tapi korunk sanggup juga demi aku..:P
Sayunk korunk lebih r camnie..




Mood :  Jatuh cinta sekali lagi dgn Aaron Aziz..
<3 <3






2 comments: