Click Me Ok..!!

Saturday, November 26, 2011

A.A.D.K..

Assalamualaikum..
hye..:) 

Siapa taw AADK tue apa?
Cepat angkat kaki..
kalau betul aku kasi coklat sebiji...
:)

Xkan xtw kot..
Xpela aku dengan baik hatinya akan bagitaw korunk semua..
AADK tue stand for Agensi Anti Dadah kebangsaan..

Kenapa yang aku tetiba saja nak cerita pasal AADK ney???
Sebab hari Khamis aritue aku n 12 orang budak class join program Tomorrow's Leader under AADK..
Buat dekat Pengakalan Asam..

Not bad jugak la xtvt dia...
Kebanyakan yang join tue semua adik2..
Kiranya aku n the geng ja senior..
Tapi kitorang x kesah pon...
Layan saja..

Korunk nak taw 1 rahsia x..??
tapi janji ek..jangan gitaw orang lain..































Sebenarnya aku join xtvt tue pon sebab malas nak masuk class PD..
hahahaha..
Seyes weh..
Sangat xda mood nak masuk clas tue..
Nak ponteng xbaik la pulak kan..
So,the best way ialah join xtvt uitm ..
Dapatlah pelepasan kuliah
hehe..
Adik2 yang baca ney jgn tiru aksi ahkak ney taw...
Sangat la  Xbaik + X bagus...

Oppss...sebelum lebih banyak rahsia yang aku bocorkan baik korunk layan ja piccy
 aritue yang sempat dipotretkan..
Chewahh.....:)















No comments:

Post a Comment