Click Me Ok..!!

Thursday, November 10, 2011

Cerita Raya Saya...8-)

Assalamualaikum...:)

Aritue kan aku dah janji nak tempek pic raya haji ...
So arinie aku nak tunaikan janji tue..
hehe...
Here's are those piccy..



my small family...
anak bapak..:)



nie la 2 orang budak yang sangat la suka buat bising..
Kalau xda diorang sunyi saja rumah aku..


Raya Haji tahun ney sama saja dengan tahun2 lepas..
Cuma dah kurang kemeriahannya..
Nasib la family kakak aku beraya dengan family aku tahun ney..
Terasa jugak kebisingan suara 2 orang budak tue...hehe

Bangun saja tidow terus siap2 kan rumah n diri sendiri..
Then tunggu parents aku balik sembahyang raya..
Notes that aku x g sembahyang raya aritue..:P
Terus ja beratur untuk sesi bermaafan n berphotogedikz..
Maka terhasillah gambar2 yang aku tempek kat atas tue...
:P





tatatititutu...:)




No comments:

Post a Comment