Click Me Ok..!!

Wednesday, October 26, 2011

Bengang...grrrrr

Assalamualaikum n hye korunk...

Cuti2 ney g mana ja..???
Mesti best mengukur jalan kan...
huhu..Aku dok umah ja since esok ada quiz..
So, terpaksala aku menstudykan diri hari ney...
Oops..silap bukan terpaksa ya..
Dengan seikhlas hati aku menstudykan diri hari ney...
Dengan harapan dapat fullmarks untk quiz esok..

hurm..panjang pulak mukaddimah aku kali ney..
Sebenarnya entry ney aku nak melepaskan geram kat 1  kedai makan ney..
Ari ahad aritue aku nk classmate aku reramai keluaq makan bersama since esok tue diorang dah nak balik u memasing..
So, kitorang pon p la makan kat kedai tutttt...
Order punya order then akak kedai tue antaq salah makanan..
For sure r kitorang x nak terima makanan tue...
Ada 2 kali gak la dia silap...

Then tauke kedai tue sendiri yang antaq makanan kitorang..
Yang bestnya  dia siap perli kitorang lagi..
Dia cakap camni..
"Bihun ney ada order x?? Satgi order xmau pulak
Buat penat ja orang buat"

Perghh..terbaik kan ayat dia..
Kawan2 aku semua dah  angin dah..
Memang gelong betul tauke kedai tue..
Sepatutnya dia x boley cakap camtue..
CUstomers is always right kan..

Then ada kawan aku  makanan dia x sampai lagi...
Kitorang pon tanya la akak kedai tue..
Taw dia cakap apa..???
Koewteaw dah habis..Nasi goreng pon habis..tinggal nasi kosong ja..

haha..bengong kan...Nak tergelak pon ada
Sah2  la nk masak nasi goreng guna nasi kosong...
Nampak sangat diorang x nak layan kami...
perghh..time ney memang kitorang dah angin...

Kitorang makan cepat2 then terus p bayaq..
Time bayaq tue satu hal pulak..
Boley pulak dia naikkan harga makanan...
Bila aku tanya dia cakap menu yang kitorang tengok tue menu lama..
Harga semua dah naik..

haishh..macam tue pon ada ka..??
Memang aku x p dah kedai makan tue...
Sorry t0 say la..kedai tue mamng x boley pergi jauh..
Dah la makanan x sedap..
Customer service pon sangtalah teruk..
Buat malu orang melayu ja macam ney...


ok 
bye..:)

No comments:

Post a Comment