Click Me Ok..!!

Thursday, September 8, 2011

Tragedi ke-2 di Hari Raya..:(

Assalamualaikum....

Tragedi ney berlaku di hari raya ke-2..
Dikala malam bulan mengambang..
Entah kenapa muka aku jadi gatal2..
Merah habis pipi aku...
Bekas jerawat jadi sangat merah..
Macam bengkak pon ada..

Aku pon xtaw apsal muka aku jadi macam tue..
Tetiba ja..
Xda angin xda ribut tengok2 merah habis pipi aku..

Maybe aku ada tersilap makan or tekena something kott..
Entah la..
Aku pon xtaw..

Memang teruk jugak la muka aku..
Xpernah kot aku tengok muka aku seteruk ney..
Ramai sangat yang tanya pasal muka aku..
Bukan stakat family..
Kawan2 pon ramai yang tanya..
Naik segan n rimas pulak nak menjawab..
Terus rasa rendah diri...
Jadi macam malu nak jumpa orang..

Tapi dah hari raya kan..
Xkan aku nak terperap dalam rumah pulak..
So, aku redha jela..
Selamba badak ja p beraya rumah kawan n cousin dengan muka yang sememeh tue..
Ahh...ada aku kesah..memang aku sangat kisah pon..muka beb..Aset..hehe
Raya kan setahun sekali saja...
Harus r raya betol2..

Tapi kan..
Nasib r muka aku dah beransur pulih..
No more gatal2..
No more merah2..
Alhamdulillah..

Nak tengok x betapa teruknya muka aku..???
Memang teruk aku cakap..
Xcaya...????
Nah...
3rd Raya..xteruk sangat
4th raya..
sangat la teruk..
:(

amacam.??? teruk kan..
*pengsan*





No comments:

Post a Comment