Click Me Ok..!!

Sunday, September 4, 2011

iftar with ua geng...:)

Assalamualaikum...
Hye korunk...

How ur raya..??
Aku besa2 ja kot..hehe

hurm..dah seminggu aku tinggalkan blog ney..
sory2..
Sangatla buzy dengan raya..hehe
Tapi kan entry ney bukan nak story pasal raya lagi taw..
Yang 2 kiv jap since ada lagi entry berbuka puasa yang aku x sempat nak story..
hehe..sory ya..
Orang lain sibuk story pasal raya aku still story pasal berbuka puasa...
Xpala...Biar lambat asalkan selamat...
Apa yang selamat pon x tahu..

Cukupla kott mukadimah aku untuk malam ney...
hehe..back 2 the main story ya..:)
2 hari before raya,aku with ua geng sempat la berbuka puasa bersama..
Plan asalnya nak berbuka di Kuala Perlis..
Tapi kitorang tukar plan..
Sebab Kuala perlis tue dah selalu sangat kan..
Hari2 biasa pon kitorang selalu p

So, kitorang berbuka dekat rumah sewa Paiz..
Mastermind nya xlain x bukan ialah Aku. Paiz n Coki..hehe
Petang tue kitorang serbu bazar ramadhan...
Beli ja apa yang kitorang rasa nak beli..
habis dalam 100 lebih jugak la..hehe

Lepas berbuka tue kitorang lepak2 jap then terus g expo dekat dataran..
Asalnya aku nak beli shawl..
tapi hampeh..
Satu pon x berkenan..
Besalah..
Aku kan bangsa pemilih..memang payah r cikit..
Last2 Jawahir yang beli..hehe..

Malas dah nak menaip ney..layan pic je ek..:)
















oookie dookie..
tatatititutu...:)





No comments:

Post a Comment