Click Me Ok..!!

Wednesday, September 7, 2011

Kisah Hari Raya part II


As Salam guys..:)

Masih lagi dalam mood raya...
Yela..raya kan sebulan..
hehe..


3rd Raya

Tengah hari tue aku sempat attend wedding pakcik bestie aku Alia..
Aku p dengan Zana n sheepah..
Tapi sayang xda satu pon pic kitorang kat tempat kenduri..
Plan tue memangla nak berpiccygedik dalam bilik pengantin..
Tapi apakan daya....
Sesuatu telah terjadi menyebabkan saat berpiccygedikz terpaksa dicancel..
Potong stim betol..!!!
Tapi digantikan dengan gelak ketawa terbahak-bahak sampai menangis aku dibuatnya..
hehe..
Bila ingat2 balik "sesuatu" tue compom aku gelak sorang2..


ne ja pic yang sempat disnap..
2pon dalam kereta otw balik umah..
hehe..


Petang tue plak aku g Open House umah Paiz...
Memang kecoh r petang tue...
Kitorang ney pantang berjumpa..
Ada jela benda yang nak dimerapukan..

N petang tue kitorang mengundi...
Bukan mengundi untuk pilihanraya ya..
Tapi mengundi no giliran kahwin..
mUahaha...
gedik bukan...
Sorang2 gedik nak kawen..
Padahal belajar x abes lagi..
N aku dapat no.8 dari 10..
huhu..sedey..agak lewat..........8P



muka2 eksaited nak cabut undi...:P
tengah tulis keputusan mengundi,,,ngee..
mengong kan..??







4th Raya

Open House umah Jawahir...
Lepak situ ja sampai petang...
Dapat r aku makan nasi arab n sate...
haish..Sedap ok...
nak lagi..nak lagi...













Petang tue plak terus g umah Teh aku n cousin aku..
Malam jugak la baru sampai umah...
balik tue memang x hengat dunia jap la aku..
terus terbungkang atas katil...
hehe...

Cukupla kott ceritera raya aku untuk Tahun ney..
Insyaallah kalau masih panjang umoq adalah entry raya 2012 pulak...
hehe...

Okie dookie...
Tatatititutu.....8P

No comments:

Post a Comment