Click Me Ok..!!

Monday, September 19, 2011

A,H.A,D

As Salam peeps..!!

Aku ney dah  macam chipsmore plak..
Kejap ada kejap xda.
hehe..
Nak kata buzy pon x jugak...
Relax ja memanjang..
Tapi yang pasti aku sangatlah Malas..
Malas bergambar pon ya la jugak..
Plus, line berukband aku kat cini sangatlah slow 
Kura2 pon kalah..:)
Lagi la bertambah kemalasan aku nak menghupdate blog..

Esok aku dah mula kelas..
yeehahaaaa...Berdebar2 pulak rasanya..
Nak jumpa classmate baru..
Lecturer baru..
Subject baru..
Hopefully semuanya ok la...

Tot this week aku dah start class..
Tapi disebabkan aku baru ja wat PC and daftar grup 
Makanya ecok barulah kelas bermula...
hehe..

Petang tadi aku sempat g open house rumah abang ipar kepada kakak aku...
Aku bab2 makan free ney memang laju cikit,,hehe..
Rezeki beb..Harus r XTOLAK..
Sempatlah jugak aku bedal laksa,ketupat n roti jala..
haish..memang Bulan menambah berkilo kilo berat badan...
huhu..

muka yg hepi sebab berjaya tambah 3kilo...
*hiperbola*



p/s : entry caca merba aku untuk hari ini...:)

bye..
mmuakzz..8-)

No comments:

Post a Comment