Click Me Ok..!!

Tuesday, September 6, 2011

Kisah Hari raya part I

As Salam kawan2..:)

At last muncul jugak entry raya aku...
Semua orang dah berzaman post entry raya tapi aku baru terkedek2 nak post..
So sory k..
Sangatla malas nak menaip..
Padahal hari2 buka blogspot dok baca blog kawan2 yang lain..
Malam ney baru mood nak menaip mendarat..hehe

Macammana raya korunk..??
Mesti meriah kan..
Aku pon meriah la jugak...
Dari hari pertama sampai la raya kelima asyik beraya saja..
Xlekat dirumah
Hampir demam dibuatnya..
Nasib aku cepat2 telan panadol..hehe

1st Raya

First raya aritue aku kena stay kat rumah layan tetamu..
Tapi dalam pukul 2 lebih camtue aku dah cabut lari..
Beraya rumah kawan2..
Lepas tue terus g Jitra mall dengan niat nak tengok hantu bonceng
Tapi nan hadoo..
Kitorang lambat 20 mnt..
Nak tngu next show pon lambat lagi..
Last2 kitorang raound2 situ n terus balik umah coz malam tue membe aku plak nak datang umah..









Malam 2 pulak membe2 aku datang umah...
Nasib aku sempat simpan koteaw sup untuk diorang...
Kalau x tinggal daki2 periuk jela..
hehe..;P









2nd Raya

Tengah hari tue terus siap2 balik kampung..
yeehaa..

Balik kampung
 Woo woo woo balik kampung
Hati girang

Tapi x best sangat coz xsempat jumpa semua kali ney..
Paksu aku pon x sempat jumpa..huhu
Xpala next time ada lagi..
insyaallah..

Big bos n mam besar..:)









yeaaa....tamat jugak kisah raya aku part I..
T aku post Part II plak...
Till then....
papai...:)

No comments:

Post a Comment