Click Me Ok..!!

Wednesday, April 13, 2011

Wordless Wednesday..

Olla shemua..
Korunk sihat x??

Aku sihat ja..
Cuma x berapa nak cukup tidoq sejak 2 3 minggu ney..

Banyak sangat keja yang nak disetelkan..
Hehe..xpala 
Namanya pown student kan..
Redha ajelah....

Klas aku pon dah abes tengah hari tadi..
Kiranya xda dah la clas lepas ney..
Tunggu degree la plak..Insyaalah..

Final xam aku start next week...
Hope semuanya berjalan lancar..
Now aku tinggal nak siapkan report OM saja..
Lepas abes ja wat report tue terus kena focus untuk final xam..
Ya Allah,takutnya aku..
4 paper dalam 10 hari..
Paling aku takut ialah paper OM n ENT..
Gap seharai saja..
Hope sempatlah aku abeskan study smua topic..Amin..

sempat lagi berpiccy b4 g clas pg td..:)


Okie dookie
Nak siapkan report OM jap..
dadaaaaa........:)


With love : gie-ah



No comments:

Post a Comment