Click Me Ok..!!

Friday, April 1, 2011

I'm not a Vegetarian


Hehe..
Terspeking la pulak kan…
Padahal English dpt bapa ja dulu…
Hurm..

Okey la..xnak merapu raban panjang sangat..
Just nak gtaw korunk2 shemua…
I'm not a vegetarian..
Aisshhhh..apsal ulang balik tajuk ney???????
hehe..

Yela..dah itu kenyataannya…
Aku xsuka r dengan sayur ney….
Xtaw kenapa..

Ada bapa jenis sayur ja yang tekak aku ney boley terima..
Tue pown boleh bilang dengan jari ja jenis sayur yang aku makan.
Seperti kubis,bunga kubis,carrot n bendi SAHAJA.
Haha..sikit kan…

Yang hairannya..
Semua sayur yang aku makan tue bukan sayur hijau…
Sayur hijau memang aku xboley terima langsung..
Aku sendiri pown x paham dengan tekak aku ney..
Memang dulu aku pernah wat cubaan berani mati nak makan sayur hijau..
Tapi malangnya, sayur tue masuk separuh tekak ja.. terus aku muntahkan balik..
N start dari situ aku xpernah dah try makan sayur hijau..


Pernah la jugak aku tanya maka aku soalan camnie..

Aku :Mak bagi kakak makan sayur hijau x masa kecik2 dulu??
sebab sampai la ney tekak kakak x boley terima sayur yang warna hijau ney
Mak : haish…apa pulak..
Dulu masa kakk kcik2 ari2 mak suapkan moi@ bubur sayur kat kakak..
Macam2 jenis  sayur la mak campak dalam moi tue…
Sampaikan kakak masa tue jadi montel.
Sory x dpt nak tunjuk piccy aku msa kcik…mls nk slongkar album..hehe


katakan X pada sayur hijau..!!!
ngehehe

Haish..musykil2..
Apsal la aku x makan sayur hijau ek??????????????????????????????????????



No comments:

Post a Comment