Click Me Ok..!!

Sunday, April 10, 2011

fuhhh...Akhirnya....:)

Assalamualaikum shemua.....:)

Dah lama rasanya x jenguk blog ney kan..
Sangat buzy dengan hal duniawi..
Assignment, test n presentation mengelilingi kelender hidup aku skang ney sampaikan x da masa untuk membebel kat blog ney..

Last day aku ada final presentation for ENT300.
Alhamdulillah semuanya berjalan lancar even macam2 la dugaannya..
Sepatutnya aku kena present pukul 4.30
Tapi disebabkan hal2 tertentu, pukul 6 ptg baru boley start.
Korunk bayangkan lebih 2 jam aku menunggu.

Oh ya,lupa nak gtaw,
As usual aku satu grup dengan sayunk2 aku la..
Siapa lagi kan kalau x Star5..:)
Macam2 la kitorang prepare untuk presentation ney..
Bukan nak bodek panel ok..EVen ada la sikit terniat macam tue..haha
Kitorang just nak kasi yang terbaik..
Plus this is our last presentation for diploma..

Panel untuk presentation semalam ialah Pak Ku dari AZRA Soya n sorg lagi ialah GM bank Persatuan yang Aku x ingat namanya..hehe
B4 aku present, jantung aku ney dok dup dap dup dap ja..
Ketaq abaq ang..!!
MUka pown dah nampak kecuakkan dia..Ada ka perkataan tue..muahaha...
Maunya aku  x cuak..
Grup2 b4 grup kitorang semua cakap gm tue tegas, tnya banyak solan n bla bla bla..
Memang menambahkan kecuakkan dalam diri aku ney la..

Tapi,,syukur Alhamdulillah..
Everything went smoothly eventhough hve an error here n there..
But, the panel like our presentation
plus diorang xbanyak tanya punn..
hehe..sukasukasuka..terus jatuh chenta kat panel tue..muahaha
Memang lega wa cakap sama lu..
Terasa ringan ja kepala otak aku ney..:P

muka ada senyum tapi hati...????
hanya Dia yang tahu....
last prepartion b4 masuk blik presentation...
our grup...
Star5 4eva,,,:)
with panel of the day...



Apa2 pown semaunya dah setel..
Now nak fokus untuk test n report OM pulak..
Haish..banyak lagi upanya keja aku...huhu
I need ur heps plesh..!!!haha



Okie dookie nak start study untuk test OM ecok..
byebye..!!
Have a nice weekend ya..:)

No comments:

Post a Comment