Click Me Ok..!!

Wednesday, April 6, 2011

Doktor Cinta...





Hye Peeps..:)
Arinie aku nak wat review novel yang aku beli last month..
hehe...sory la..Baru arinie aku sempat wat review..Ari lain semuanya buzy..
Aku kan bakal PM..muahaha..
haishhh..melalut lebih r pulak..

Aku straigh to the titik saja k..
Novel ney berkisar tentang seorang gegurl yang x berapa nak gugurl bernama Maz yang menjadi tunangan olok2 
kepada Tengku Iskandar
Banyak la konflik yang terjadi sepanjang pertunangan diorang tue hinggalah diorang berpisah..
Padahal time tue masing2 dah ada perasaan CINTA..

nak taw selanjutnya?????
g baca seniri k..
Lemak r kalau nak cita semua..:)

Memang x rugi r kalau korunk baca novel ney..
Dah 2 kali akau khatam novel ney..
n dua2 kali aku nanges..
Ada satu part tue memang sedey gila..
Kompom korunk pown akan nanges kalau baca..
Novel ney gak buat aku gelak sensorang..
Apa2 pown novel ney memang terbaik r..
Thumps up to Dyadila coz wat novel yang bagus camnie
eventhough dia novelis baru..


Ookie dookie...
Nak sambung wat report...
Epy wednesday korunk..
Papai....:) 



No comments:

Post a Comment