Click Me Ok..!!

Monday, April 4, 2011

Bintang Paling Fofular...????

Hye readers....:)

Mesti korunk dah taw siapa yang paling fofular kan???
Apa?? xtaw??ke korunk sesaja ja wat xtaw???
Ok la,meh sini aku kabao kan..
Bintang paling fofular jatuh kepada 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Shaheizy Sam


Memang aku dah agak pown dia menang malam semalam..
Tapi xpa...aku SUKA..ngehehe..
Yang bestnya mak dia siap mengaku lagi selalu undi anak dia..memeng terbaik r kan...
Berbaloi-baloi.
Siap bawa balik Nissan Teanna.(ntah betul ke x ejaan tue..aku hentam kromo ja tue)
n rantai rafflesia lagi.
Tapi kan..harga rantai tue lagi mahal dari kereta kan..
Nasib r dapat free..kalau x, xdanya si Sam ney nak beli..:)
Baik beli rumah...lagi baik..
Kan..?? kan..?? kan..??

 Apa-apa punn tahniah SAm..!!!!
N
TAhniah gak untuk pemenang yang lain..

Senarai pemenang...:)

Artis Berkumpulan/Duo Popular-6ixth sense
Pelakon Tv Wanita Popular- Fasha Sandha
Penyampai Radio Lelaki Popular- FBI
Artis Komedi Wanita Popular-Noorkhiriah
Penyanyi Nasyid Popular- Rabbani
Pengacara Tv Lelaki Popular- PakNil
Artis Baru Lelaki Popular- Shahir
Penyampai Radio Wanita Popular- Fafau
Pelakon Tv Wanita Popular- Remy Ishak
Pengacara Tv Wanita Popular- Fafau
Artis Komedi Lelaki Popular- Zizan
Anugerah pencapaian Sepanjang Hayat- Dato' Hajah Rosnani Jamil
Penyanyi Lelaki Popular- Faizal Tahir
Pelakon Filem Wanita Popular- Lisa Surihani
Artis Mobile Popular- 6ixth Sense
Artis Baru Wanita Popular- Ana Raffali
Pelakon Filem Lelaki Popular- Shaheizy Sam
Penyanyi Wanita Popular- Yuna

Bintang paling Popular-Korunk dah taw kan???heheehehe



P/s : Sam,,,Saya suka awak..
Eh,tetiba ja ber awak saya kan..:8P


2 comments: