Click Me Ok..!!

Thursday, April 14, 2011

Potluck..:P

Amaran : Entry ini penuh dengan piccy..
Sediakan bakul sebelum termuntah...:)

Pagi tadi tapi xda la pg sangat..
Dalam pukul 11 camtue kelas aku adakan sedikit jamuan kecil-kecilan
 untuk kelas ENT.
Masing2 bawa makanan..
Main manu ialah Nasi + Ayam masak merah + sayur campur
Aku x bawa apa pown..
Just beli makanan ringan saja..
Jadi la tue dari x bawa langsung kan..
Kalau kolej aku ada kitchen boley la jugak masak apa patot..
Ney habuk pown tarak..
So, aku bawa yang termampu saja la..

Apa-apa pown jamuan tadi memang best..
Full of camwhoring session..Sukasukasuka
Sedeynya bila pikir tinggal lagi 2 minggu kita akan bersama..
Abes ja final semua balik negeri memasing
Jumpa time degree la plak.. Tue blom tentu dapat jumpa dengan budak kelas aku..
Masing-masing ada pilihan sendiri kan..

Apa-apa pown aku sayunk korunk shemua..
Banyak kenangan pahit manis sepanjang 3 tahun aku disini..
Yang manis aku jadikan kenangan n yang pahit dijadikan sandaran...

Sory sangat-sangat if aku ada wat salah or terkasar bahasa or mengguris hati korunk sepanjang 3 tahun ini..
Harap korunk maafkan aku..:(

ala...terfeeling lebey plak..
xmo xmo xmo...
ngehehe..:)

Jown kita gembirakan hati dengan piccy2 yang berlambak ney...
Harap korunk x termuntah ya..

Otw .....
main menu
...yummy...






with jejaka tampan kelas aku...:)
with our ENT lect...
EN.Roslan.
ngehehe....

<3..
sdey cuz k.fara n mira x dpt join..
ada hal..:(








--ENd--





3 comments: