Click Me Ok..!!

Wednesday, April 13, 2011

- 1 + 2

Wassup2 sayunk2 shemua....:)
MAlam ney mood berblogging sangatlah masyuk...:)
so, aku decide nak berbelog pasai xtvt aku n star5 petang tadi...

hurm...
Petang tadi kan xda clas..
So,banyak la plak so nya..haha 
Kitorang decide nak g jogging..hehe..
Lama sudah rasanya kitorang x exercise..asyik terperap ja dalam bilik..
Lemak2 tepu pon mula menyemak kat tubuh aku ney...

Jogging seround then lepak sambil regangkan otot dekat stadium..
Then ternampak classmate jogging, terus decide nak joint jogging dengan diorang..
Tapi bukan dekat stadium la..
Kitorang jogging keliling Uitm...
Perghh...semput mak nokk!!
Almaklumla dah lama x exercise kan...
Tercungap cungap la jugak time nak naik bukit tue..
Tapi aku teruskan juga sampai abes..


k.Fara + Mira + aku + wyda
erna ja xda..huhu









Then terus kitorang g Damai Cafe..
Tapau untuk dinner..
haha..
Bagus x aku???
Baru ja bajet turun sekilo...
Tapi dah makan nasi terus naik 2 kilo...
ngahhahahahha......



papai...<3




No comments:

Post a Comment