Click Me Ok..!!

Tuesday, July 31, 2012

Sayang kamu...:P

Assalamualaikum peeps...:)


Dah lama rasanya aku x pot pet pasal kesayangan aku sorang ney kan...:)
Memandangkan sekarang ney...Tepat jam 12.52 am (time aku type nye la) kesayangan aku genap 3 tahun...
Maka hari ney hari Dia..
Bangun tidoq pg esok compom aku nak p peluk cium dia...hehe..

oowh...b4 that..
Selamat Hari Lahir Sayang...
Semoga menjadi seorang anak yang baik
Yang mendengar kata dan juga sorang anak yg soleh..Amin...

Disebabkan sekarang ney aku tengah cuti sem..
Walaupun aku still ikut class intersesi...
Tapi most of the time aku dok rumah...
Most of the time aku dengan dia...
Tido dengan dia..bergolek depan tv dengan dia..
Keluar ronda2 berdua..
Memang banyak aktiviti berdua..

Dah macam mak dengan anak ja kami berdua ney...
Ada ja yang ingat mcm tue kan...
haha..belum lg..belum sampai seru lg nak jd mak org..
Buat masa sekarang cuma mampu jd mak menakan saja..:)

My little mushkin si mulut pot pet sorg ney sangat la banyak cakap..
Tapi dr 10 dia ckp 6 ja aku paham.
Yang lain2 tue still dalam bahasa Jerrman...
Hanya dia yang paham..

Dia sekarang ney cukup suka mengarah ok..nak tu nak ni..Sabaq jela..
Lagi satu yang x menahan tue baju nak pkai hari2 semua dia yg atoq sendiri..
Kalau aku or sesapa ja pilih ada jela xkena kt mata dia..
Haishhh...memang suka buat aku geram taw..
Tapi yang paling best dia suka buat muka malu2 kucing dengan kwn2 aku..
Saja nk tunjuk dia comel la tuh kn...
Nasib kau comel adik....
Macam M.lang kau..opssss..







Lagi 4 bulan saja dia akan jd kesayangan aku..
Lepas tue bye2..
Sebb dia akan jd abg ngah pulak..
So bg peluang utk bby pulak utk jd kesayangan aku..
Boley camtue...
hehehe..
xdala..
Budak cinonet ney akan tetap jd kesayangan aku sampai bila2...
:)




Lots of love
Kakak aka M.Lang...
:)

2 comments: